.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزمون ملی فناوری نانو در مازندران برگزار شد

آزمون ملی فناوری نانو شمال کشور روز جمعه با حضور 120 تن از دانشجویان دختر و پسر مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی بابل برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رئیس پژهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی بابل در این باره گفت: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری، در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبرد 10 ساله فناوری نانو کشور، اقدام به برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو در حوزه تجهیزات شناسایی و میکروسکوپی کرده است.

محسن جهانشاهی اظهار داشت: این آزمون با همکاری کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری و شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف این آزمون ارزیابی میزان آشنایی دانشجویان و پژوهشگران با مفاهیم پایه فناوری نانو و تجهیزات آنالیز و شناسایی مورد استفاده در تحقیقات این فناوری نوین است.

وی بیان کرد: از آنجا که پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی بابل تنها پژوهشکده فناوری نانو در شمال کشور است و به دلیل عضویت آن در شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو کشور و کارنامه درخشان این پژوهشکده و همکاری مسئولان دانشگاه، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان تنها حوزه آزمون ملی فناوری نانو در شمال کشور برای برگزاری اولین آزمون ملی فناوری نانو از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری انتخاب شد.

چهانشاهی اشاره به دو مرحله‏ ای بودن این آزمون در بخشهای تئوری و عملی اظهار داشت: در مرحله تئوری از داوطلبان، آزمون ترکیبی (چند گزینه‏ای و تشریحی) در دو دفترچه مجزا به عمل آمده است که سئوالات دفترچه اول مربوط به مفاهیم و مقدمات فناوری نانو در سطح متوسط و نیمه تخصصی بوده و سئوالات دفترچه دوم مربوط به تجهیزات شناسایی و آنالیز مواد در سطح نیمه تخصصی است .

وی گفت: زمان برگزاری آزمون عملی ازطریق سایت nano.irسایت ستاد نانو ریاست جمهوری اعلام خواهد شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.